Första gången på 11 år!

Idag var första gången på 11 år (den tiden jag hållt på med hästar) som jag försov mig!
Ja, JAG FÖRSOV MIG NÄR JAG SKULLE TILL STALLET! galet... 
 
Haha, Jessica ringde 08.53 och direkt jag såg hennes namn på displayen så förstod jag att jag försovit mig... Kastade mig upp ur sängen och var där 09.03. Ganska bra tycker jag eftersom det är nog en halv mil til stallet och min moppebil går i 50km/h ;) 
 
Ja fick i alla fall dåligt samvete så morgondagen ska kompenseras med EXTRA tidigt utsläpp. (Beroende på om jag sover över på US Kick-Offen idag)
 
I vanliga fall brukar jag vara först i stallet, de flesta hästarna burkar till och med vara ute när personalen kom. Så jag förstår om Jessica tyckte de va konstigt att jag inte var där ... haha
 
jaja, jag har hållt mig länge i alla fall.. 11år. För när det kommer till skolan har jag försovit mig SJUKT många gånger. för det är "inte lika viktigt" eller något sådant...(!!!???)
 
 
 
Bojjen gick i alla fall JÄTTEBRA igår!
Det var ju bara tänkt att jag skulle jogga honom litegran bara. Men har ni någon gång haft den här känslan när man bara hoppar upp och sitter på långa tyglar och hästen går PERFEKT? 
Så var det i alla fall nästan i vårat fall. Jag fick kämpa ett varv på travbanan innan han gick över till "dröm-formen" och jag kunde sitta och hålla längst ut på tygeln och titta åt annat håll och han gick fortfarande kvar.. Obeskrivligt bra gick han alltså..<3
 
Och i galoppen gick han böjt och fint men framför allt, på rakt spår! 
Det är inte ofta min ponny gör de kan jag säga ;)
 
Idag blir det nog en skritt-dag tror jag.... Nej, vi får helt enkelt se när jag åker ut igen runt klockan 4 :)
och som sagt så blir det US Kick-off ikväll hos Sara, trevligt!
 
 
Känns lite som en fullspäckad vecka ändå, eftersom på Tisdag är det styrelsemöte som jag ska på också...
 
Men jag gillar det! :)
 
//Mikaela. M
 

Kommentarer
Postat av: isabelle

Sv: haha men jag är ju bara på automat så problem kommer jag få så fort jag börjar med växlar ;)

2012-08-13 @ 13:22:40
URL: http://belliizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0