Dienstag!

Hejhå!!
 
Nyss hemkommen från stallet (undra hur många inlägg som börjar med just den meningen????)
aja det stämmer ju i alla fall ;)
 
HUR SOM HELST,
hann verkligen inte blogga nått igår... kom hem sent från stallet och sen somnade jag i princip direkt när jag landa innanför dörren.. 
Red i alla fall i paddocken igår och han gick makalöst bra! Helt otroligt alltså.... Jag blev så himla glad<3
Tränade faktiskt inte på något speciellt utan lite volter och så bara :)
 
Dagen idag fortsatte jag med gårdagens dressyrjobb och han var tyvärr inte lika underbar idag. I alla fall inte i början men mot mitten/slutet av passet gick han kalasbra! (dock då efter en 20-30 min fight...) Men det är en annan historia! :D<3
 
sådär härlig sommarbild nu när hösten närmar sig med stormsteg.....
 
Och idag... ja! Då var pappa i västerås och köpte med sig en kavaj till mig! :D (dock jag som betalar!!)
Hööks kavajen jag pratade om i ett tidigare inlägg :)
 
 
Alltså jag lovar, den är GRYMT mycket snyggare i verkligheten!! :D
Jag älskar den!!!
Den enda haken är att den var ev. liiiiiiite kort.. 
Pappa tyckte de i alla fall så mamma får vara den fallande domen för det. Men jag hoppas verkligen att hon säger att den passar ;) (nej jag kan inte riktigt se om den gör de eller ej..)
 
Nej nu måste jag skynda mig.. Har inte käkat middag eller nått och har mycket plugg och mycket att annordna inför våra tävlingar i helgen. Måste städa rummet ikväll eller i morgon och väckarklockan ringer 05.20. 
Ni fattar.... 
 
 
//

Kommentarer
Postat av: Louise

Igår kunde du ju inte somna? Du skulle u se Charlie!! ;)

Svar: None
Ekipaget som ger allt!

2012-08-28 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0