det er så mye vann!!!

Hej du döda blogg! :)
 
Dagarna bara rullar förbi, fast inte helt smärtfritt!
Dagen idag började med att väckarklockan ringde 05.20 och jag drog till stallet för att släppa ut lite hästar.
Kom hem runt strax efter 7 och då satte jag mig och åt en god frukost och runt 08.20 begav jag mig till skolan.
 
Skoldagen idag var TORTYR! 
ja, tortyr....  Det började då 08.40 med 1 timmes fysik, 5 min till nästa en timmeslånga matte, 5 min till ännu en till timmeslektion i kemi. Sedan lunch typ 30 min eller något likande. Efter de så var de 90min Svenska (segt som fan!!) och sedan 5 min till nästa TVÅ TIMMARS långa biologi lektion.
Jag kan ju säga att onsdagar suger!!  08.40- 16.10 i princip UTAN raster... sinnesjukt...
 
Morgondagen är en gnutta bättre i alla fall :P
 
Jag åkte i alla fall direkt efter skolan till stallet och idag blev det ett varv på slingan med Anna och "Stor-Bosse". 
Han var helt väck när hon skulle ta in han från hagen, rena rodeon... Men han var ganska så okej ute ändå. (observera ganska)... ;)
 
 
Jag måste säga att jag tycker att Bosse är ganska lik Isabella Nilssons Prins Miro.. Eller vad tycker ni?
Kanske lite svårt att se på den dåliga bilden på Bosse men har tyvärr ingen annan...
Dock så är Bosse lite fluffig på den nedre vänstra bilden och han ser inte riktigt ut så nu .. men aja hade ingen annan bild :)
 
Nå? :) Själv tycker jag dom är JÄTTELIKA!
 
 
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0