And, so here we are...

jag förstod att det skulle bli såhär.... När skolan börjar så halkar bloggen efter... GREAT!
Men jag ska försöka blogga så gott det går. Hade tänkt ta med mig paddan (iPaden) till skolan om dagarna och blogga via den, som jag gör nu. :p
Hur som helst, Har inte något speciellt att rapportera från stallet, utan efter tävlingen så skrittade han på söndagen ca. 40 min bara. Och igår red vi ett lätt joggpass på 45 min där det bara var skritt, trav galopp. Inget ansträngande alls :) Och idag så red vi lite dressyr på rundbanan, eller vi försökte i alla fall... Han var riktigt stark och bara sprang. Han sprang i sidled, han sprang framåt och han sprang nästan bakåt till och med... Haha
Men vi kommer tillbaka imorgon till vår kära rundbana och mjukar upp oss lite inför hoppningen på torsdag! :)) Det var väl de jag hade från stallet, eller ja. Nu har jag sagt till anna (ägaren) att jag och "Stor-Bosse" ska hoppa falsterbo för fyraåringar nästa år ;) haha vi får väl se om de sker, först och främst kan det ju vara bra om man kan rida på han ;)
nej nu ska jag räkna lite matte... Here we go again.... //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback