2morrow!

Hej,
 
Hann inte riktigt blogga igår, det blev så hastigt allting. Hoppträningarna brukar ju ligga på torsdagar så jag var inställd på de. Men sen får jag ett sms av Fia 16.05 om att det är träning 17.00..... Fia har inte särskilt bra framförhållning ;)
Hur som helst, sa att jag inte skulle hinna till de och jag och Bojjen fick då en tid 18.15 istället.
Så jag åkte ut till ungefär halv fem och fixade litegrann.
 
Träningen var sedan för Tess :)
Och det gick verkligen SKITBRA! Vi hoppade nått språng på 90 cm och körde en omhoppning också. Det kunde inte gå bättre i princip!
Så nu längtar jag till tävlingen i Ludvika :')<3
 
måste skaffa lite nya bilder snart.....
 
Nu ska jag ut till stallet och rida Bojjsen. Tror det blir lite på rundbanan om jag inte lyckas få med mig någon på en uteritt men annars blir det lite jogg med lång och låg form på travbanan :)
 
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0