Visste ni att....

Visste ni att........

* Jag är jätte noga med avskrittning och kyler ALLTID Bojjens ben 10 minuter efter 30 minuters avskrittning, även fast han har haft "vilodag".

* Jag älskar ostkaka!!


* Jag blir knäsvag när jag ser en bild på Gavin Degraw ;)



* Jag älskar min häst sjukligt mycket.

* Jag är BESATT av 90210 och lever mig in i TV serien så himla mycket när jag ser ett avsnitt.


* Jag är rädd för Halebop-reklamen... haha.
Fobi är att ta i men jag måste byta kanal när den kommer!!! tycker den är obehaglig ;)

 

Haha, de visste ni inte! ;)
Nu blir det MATTE PLUGG, innan skolan. Åker in till stan runt 11. sedan slutar jag klockan 15 så då blir det SNABBA RYCK för att hinna med den stackars ponnyn jag har.... <3


//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0