söndag..

Hej hej på er! :)

Tänkte först klaga litegrann här på bloggen, så ni som inte vill läsa de hoppa ner några stycken ;)
Jag vill i alla fall klaga på alla som skriver att dom har varit och tävlat och så givet tagit hem segern och blablabla.....!!!
säger bara så här: SÅ JÄVLA KUL FÖR ER DÅ! att era ponnysar/hästar kan vara ute och hoppa och ni vinner och allt är frid och fröjd! BLÄÄÄÄÄÄ!
inte alls avundsjuk, inte alls trött på allt



Nej jag älskar min ponny och kommer gå 100% in på att vi också ska få "gå in och väl,.. vinna liksom"
haha älskar hur jäkla självsäkra vissa människor är alltså....


Jag tycker i alla fall att det är SKITKUL att Matildisen och Curran gick in på en Pay'n Jump och nollade 1.10m efter att dom kämpat sååååå!!
Bästa du, blev så glad när jag fick höra det hjärtat!


För när man säger Matilda Bäck och Curbiz då säger man Pure Fight
Här åker man inte räkmacka genom livet utan dom kämpar så tillsammans!!♥


Nu har jag gnällt färdigt! :D
För idag är jag GLAD! Känslan liksom när man släpper ut hästarna och solen SKIIIIIIIINER! Det är varmt, hästarna är glada, stalltjänsten är glad och allt bara fungerar super! DÅ är det kul.

Dom är i alla fall ute i solen nu de kära varelserna och jag sitter här vid datorn och funderar på om jag ska se på 90... ;)
Fast det känns ju lite i kroppen att man sitter inne när solen lyser som den gör, men å andra sidan ska jag ut och lunch fodra klockan 1 och då stannar jag kvar där till dressyr träningen ikväll :)


Gårdagens ridning bestod av en låååååång uteritt i kvällssolen med kära Sofia Sjögren, den människan asså <3


människan ♥


Sen följde hon med mig hem så käkade jag, pappa och käre Soffan en väldigt god middag och sedan lite TV titt :)



Nej nu ska jag antingen redigera lite bilder/filmer eller så ska jag kika på 90210




//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Älskade människa, blir tårögd :')

Du är en kämpe du! :D <3

2012-04-30 @ 10:47:07
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: Matilda Bäck

Älskade människa, blir tårögd :')

Du är en kämpe du! :D <3

2012-04-30 @ 10:47:21
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0