Nationella i Svenska!

Nyss hemkommen från nationella prov i Svenska......
Enligt mig var det ganska klurigt faktiskt, dom hade liksom gömt frågorna eller vad man ska säga.. haha
aja, de gick nog ganska bra tror jag :)



Nu är jag som sagt hemma, glömde mina stallkläder i morse i stressen.....
 så var tvungen att åka hem och hämta dom och nu sitter jag här och planerar att kolla på PonnyAkuten eller kanske gamla 90210,
haha har inte bestämt mig ;)
Jessica Lowndes Jewelry
världens snyggaste Jessica Lowndes!


Börjar i alla fall halv ett igen (TROR JAG!!!!) och efter skolan, som jag slutar 4, drar jag till stallet och rider på Bojjson :)
Vet inte riktigt hur han ska få gå men blir nog rundbanan tror jag eftersom paddocken är under byggnation ;)

Tråkigt inlägg, men det blev ett i alla fall ;)

--------------------




//


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; tack desamma:)

2012-04-24 @ 14:20:08
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en sketabra tisdag - det är underbart väder!!!!

Kram på dig :)

2012-04-24 @ 14:45:03
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0