långt översiktigt inlägg ;)

Hej alla! :)

Har insett att uppdateringen inte varit på topp några dagar och det beror givetvis på alla dessa j*vla prov.... -.-



Hur som helst, ska försöka hinna med bloggen så gott det går i alla fall :)


I Torsdags gick min älskling på hoppträning för första gången på 8 månader och han tyckte det var så himla kul!<3 han "skuttade"  bara en enda gång så här jätte stort, trodde han skulle bocka av mig men han var jätte snäll<3
Vi hoppade väl, typ 50 cm, vilket kommer vara vår höjd ungefär två månader framöver.
Vi ska INTE stressa oss fram, för det är ju väldigt svårt för en häst som haft senskada att komma tillbaka till där den var.
 
Men jag och Bojjen ska inte ge  upp, vi komemr aldrig ge upp :')

Träningen gjorde i alla fall HELA MIN VECKA! att få känna sin bästa vän så glad igen... Det är obeskrivligt!<3


Hope's Golden Boy ♥


Igår så trodde jag att han skulle vara helt slut efter hoppningen men DÄR HADE JAG FEL!
Det var MINST lika mycket krut i honom igår som det var i torsdags ;) 
Men tänkte att han skulle få ta det lite lugnt så jag joggade lite bara och pyttelite galoppjobb på volt, SUPERFIN, SUPER MJUK, helt underbar! <3


Dagen idag har det inte gått så långt av.... MEN JAG ÄR SÅ HIMLA TRÖTT!!! helt sjukt...
Hästarna är i alla fall utsläppta, tänkte jag skulle åka ut till 7 men när klockan ringde halv 7 så var jag helt väck... haha så åkte runt kvart i 8 i stället ;)
Men nu är dom ute och nöjda i alla fall :')
Känslan när man sätter sig i bilen och kikar ner i knät och ser att man är lerig upp på låren! haha
(bilden laddades inte upp)

Ska väl plugga lite till tyska provet på måndag... men först ska jag se på gamla 90210-avsnitt! :D


Förresten, Igår fyllde världens bästa mormor år! <3
Jag älskar dig mormor!

världens finaste mormor och morfar♥



//


Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L

SV: Härligt! :D

allt är toppen med mig med! :)

2012-04-21 @ 11:23:21
URL: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0