känner mig duktig!!

Som rubriken säger så känner jag mig riktigt duktig! :D haha

Har nämligen först imorse, släppt ut hästarna i SOOOOOOLEN, sen efter det så kikade jag på tv ett litet tag bara och sedan, (tro det eller inte!!) så fixade jag i mina hyllor på rummet. Städade bort typ 100 gamla tidningar och sånt skräp. Så nu har jag typ 3 stycken STOOORA hyllor som står tomma för massa prydnader osv. :)

Så efter jag fixat lite med hyllorna som sagt och även sorterat alla skolpapper så satte jag mig och kikade på, ja det gamla vanliga, gamla avsnitt av 90210 ;)
Så nu sitter jag här och bara känner mig stolt över vad jag har gjort idag! haha


Åker ut runt 5 idag till stallet för lite ridning på Bojjen :')<3

Tömkörde lite igår och i torsdags så red Soffan på honom, medan jag hopptränade söta ridskolehästen Misty :)
(gick dock inte så super bra...)

Men tömkörningen igår gick väl inte riktigt så där super bra kanske ... hehe
Han skulle nämligen bocka, skena, bralla och verkligen dra järnet... Vad gör man då liksom när man står där på marken och bara FLYYYGEr efter ;) haha han är verkligen knäpp min ponny...<3



Så jag gav upp det där och skrittade av honom länge istället eftersom han inte gick att trava av efter att han stressade upp så himlans...
Ibland blir det lite jobbigt när han går upp i varv så där...<3



Idag vet jag inte om jag kanske ska trava lite bommar och "hoppa" nått "hinder" eller om det blir dressyr? Kanske backträning? VEM VET? har ingen plan än så länge, kör det jag känner för idag helt enkelt :)


saknar dig enormt.... Little Belle, skulle ha varit vi ett litet tag.



Nej nu ska jag fortsätta se på 90210 :D


// 


Kommentarer
Postat av: J O N S S O N L

SV: Tack! :D

2012-04-28 @ 14:38:34
URL: http://jonssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0