John Tucker must DIE!

Hallå så där på Lördags-kvällskvisten! :)

Hästarna är matade och nöjda, och Bojjen hoppas jag är nöjd dagens lite lättare dressyrpass i paddocken.
Han gick så fint stundvis! :)  Man får ju liksom se det lite som att han inte är fullt igång och att arbeta i onödan har han aldrig velat ;) Så det tar nog ett tag innan han blir som innan.. hehe

Men morgondagen tror jag det väntas en dressyrträning för bästa Fia :) Hoppas verkligen vi har dressyr nu så Bojjen kan få gå med i grupp och känna sig "med" igen!


guud jag avgudar min ponny! Dessa underbara djur, vackra varelser! GUDAGÅVOR!!
It's what makes my world go round♥



---------------------

Ser just nu på "John Tucker must Die" med käre mor och nu började det visst igen efter reklampausen så bäst man skyndar sig till TV:n ;)

Det som är lite halvtrökigt är att en skådespelare är med i 90210 så jag som är helt besatt av de ser ju bara Vanessa liksom ;) haha


Arielle Kebbel


//


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, kollade också på den! :D

2012-04-15 @ 01:14:07
URL: http://eliinlinneas.blogg.se/
Postat av: kajsa

sv: du kan lägga upp en bild i ett inlägg så kan jag kopiera den därifrån :) kram!

2012-04-15 @ 01:45:09
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Matilda Bäck

Sv: Säger du som kämpar och kämpar! Du är verkligen ett bevis på att det lönar sig!

<3

2012-04-15 @ 09:42:18
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0