go kväll!

Go kväll allesammans! :)



Har nyss kommit hem från stallet, har hunnit käka en ENORMT god club sandwich som min mamma är expert på att göra! Nog det godaste jag vet faktiskt! :)

Red Bojjson lite i ridhuset idag
, (IGEN!) han måste verkligen få gå UT nu. Och inte bara nöta inne liksom...
Aja imorrn får han i alla fall skritta och kanske trava litegrann bara :) Får se om jag hinner dock....


Imorgon ska ju nämligen jag och Soffan iväg till Borlänge med barnen i stallet för "Vi i stallet"-final. För er som inte vet så är det en kunskapstävling för de lite yngre. Och iår var det "Krya kusar" som var temat.
Ett mycket bra tema enligt mig :) bra att dom får lära sig allt tidigt, fast lite VÄL svåra grejer kan jag nog tycka att det var....
aja hoppas i alla fall på bra prestationer från våra två lag :')


Nu blire lite tyska plugg, men först ... ja gissa!?  ........................

90210 SÅKLART!! haha :)


//
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0