GAAAAH!

KUL ATT ALLTING ALLTID LYCKAS HÄNDA SAMMA HELG!!!!!!!!!!!!!

Blir verkligen galen på det här med veckotajming....
Allting ska verkligen alltid krocka!
Till exempel de 22 så är det Världscupfinalen i hoppning på Utposten i HGB SAMTIDIGT som jag är lagledare för våra lag i "Vi i stallet" tävlingarna avgörs i Borlänge...

Och nu har man fått ett GUDOMLIGT erbjudande som händer samma helg som jag (troligen) ska rida div.1 igen på ridskolehästen Misty. Jätte kul verkligen! Men detta erbjudande var något mer lockande tyvärr :(

Men är jag anmäld som en i laget så klart man måste ställa upp. Får försöka luska ut något att kanske jobba på * torsdag till lördag bara...?


Nu ska jag dränka mina sorgen genom att.... ÅKA TILL STALLET! 
tråkigt inlägg men ville bara avreagera mig lite ;)  


//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Erbjudandet kommer nog bli awsooome ;)

2012-04-14 @ 18:41:08
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: kajsa

Åh va jobbigt :(

Stallet löser iallafall alla problem, för stunden :D



sv: Jag kan göra en bildlänk till dig? Isåfall, behöver jag bara en bild/bilder, och vad du vill att det ska stå på den :) kramar

2012-04-14 @ 19:23:01
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0