fullspäckad dag (som vanligt)

Hallå alla glada!

Bloggen är lite seg nu kan jag erkänna men tiden räcker knappt till alls nu förtiden......

Hur som helst.
Idag har jag alltså först varit i skolan, hade tyska prov och fick tillbaka första delen. Endast två fel på den, så är KANON nöjd! Del två eller va man ska kalla det gick sådär... får väl se va betyger blir.

Men efter skolan blev det fort som attan till stallet och rida eftersom det var US möte klockan 18.00 så jag red ett varv runt slingan med Louise och Robban bara :)
Pigg och så men inga bockningar faktiskt :D

På US-mötet planerade vi nästa aktivitet= FÅNGARNA I STALLET!!
Ska bli så kul att genomföra denna aktivitet faktiskt!
Tänk er fångarna på fortet fast man ska samla hästskor istället för nycklar :) hihi kommer bli kanon!!



Åh just ja,
Gårdagen bestod ju av stalltjänst, sen iväg till Borlänge på "Vi i stallet"- tävling. Tjejerna blev inte placerade men de gjorde ett JÄTTE bra jobb i alla fall och vi är stolta över våra medlemmar kan jag säga :)

Efter Borlänge trippen blev det träning för Fia :)
Vi började med sitsträning på Vilektro. Hoppade medan den andre longerade oss, var väldigt kul faktiskt :)



Sen bytte vi hästar och hoppträningen började. Hade Misty och ja,... det gick väl helt okej.
Man känner sig kanske inte världsproffsig när man sitter på en ponny som springer i korsgalopp och i felgalopp HELA TIDEN. Och en ponny som inte går att korta ihop ALLS. Men han gör sitt bästa 16-åringen och han har lärt mig mycket! :')<3

 

Satt nyss och kikade på "Inför Eurovision song  contest 2012" och mina älsklingar JEDWARD är ju med i år igen! :D hihi
Även fast dom hade en bättre låt förra året så är dom LIKA CHARMIGA och älskvärda!<3 sötisar!!



Men en sak jag inte förstår är att dessa tanter kunde slå Dima Bilan och Julia Volkova i finalen i hemlandet Ryssland... Det är en GÅTA för mig...







//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0