Dressyr träning med Walky! :D

haha ja som rubriken lyder så har jag dressyrtränat på lilla kamelen Walky Talky för Tess. :)
Han var inte alls nån kamel idag!
HAN VAR JÄTTE FIN! :D
är sååååååå nöjd med honom så det är galet,haha.
Han kan när han vill allt! :)

 
Lilla härliga hästen!

För övrigt så var det ju denna ridskolehäst jag tävlade i laget förra året :)
nollade ju 90cm och kom trea, sedan kom vi ju trea med laget också! haha Så denna häst har gett mig två gula rosetter ;)

Bojjen tömkörde vi på teorin
i alla fall och idag var han super lugn :)
Så sansad och fin. Lite klurig är han allt men det är ju bara bra för lärningen. 


Pure Happiness which is said to come back


Tänkte avsluta denna otroligt härliga, varma dag med lite 90210, HAHA..... måste skärpa mig nu....sluta vara så besatt.... sorgligt ju.....

Ha en trevlig kväll allihop, för det ska jag ha :)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0