Arrived

Igår anlände jag till stugan, Orrmo.
Ska bli så skönt att bara få tänka på INGENTING ett tag, vila, umgås med mormor och morfar, mamma och pappa, sebastian och emma.  (Iofs plugg på de...)


Men jag kan ju säga att jag fortfarande är helt uppe på fluffiga moln!
Min älskade vän, min bästa vän ! <3


SNAAAAAAART!

Och jag sa till honom tidigare att det spelar ingen roll om han inte håller för hoppning, för helt uppenbarligen håller han för dressyr. Och då nöjer jag mig med de! Bara de är vi <3


När jag kommer hem (måndag) då börjar det nya livet. Det nya tränings livet! :') <3
Konkurreterna, Nu får ni passa er! Passa er mer, Mer eftersom vi kommer tillbaka:
STARKARE ÄN INNAN!!!!!

<3



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0