90210-

90210

bomb.
bara för att jag håller på att dö i väntan på nästa avsnitt!!!!!





Annalynne McCord





Raj & Ivy ♥


Hade utsläpp av de underbara djuren i morse, så fixade jag även allt åt Bojjson så nu är det bara ridning kvar på honom<3
Tror faktiskt han ska få skritta idag bara.... Han har ju gått hårt den senaste tiden.

Var i alla fall på Bio igår med Soffis och Borges ;)
Filmen var väl kanske inte riiiiiiktigt min humor, haha.

Och jag har planerat att jag INTE får åka till stallet innan jag skrivit färdigt Historia Uppsatsen!!!
stackars häst han får stå ute länge idag dårå... haha
nej skämt åsido, ska sätta fart nu!!!!!
:)

Kort men intensivt inlägg ;)

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0