Välmående är allt!

Ja rubriken säger allt!

Jag har kommit på vad jag ska jobba med....




Jag ska alltså öppna min helt egna spa anläggning med dom toppklassade Equiterapeuter, massörer, kiropraktorer osv.

Det är en lång dröm, och man kommer ju få arbeta sig uppåt på andras anläggningar, (SÅKLART!!) men jag ska komma dit! :)
Om 15 år har jag min egna anläggning, där världscupryttarna från olika länder tar hit sina hästar för att mina anställda ska massera dem och så ;)

Vill alltså helst utbilda mig till en equiterapeut med örtmedicinska kunskaper (om mina leder tillåter de dvs....)
Det enda felet med den drömmen är att utbildningen i sig kostar 200 000 kronor för 6 terminer!!!!
DET ÄR HELT SJUKT!!! UTAN BOENDE LIKSOM....!!!! Galet!!

Kan ju tipsa om en anläggning i Mälardalen (runt Enköpings trakten). Det är just den loggan jag lånade, så klicka på bilden för att ta dig till deras hemsida.

Jag skulle verkligen vilja ta dit bojjen på rehab, så skadan inte kommer tillbaka lika lätt.. Vore jätte bra, och även få bort hans galla på vänster fram genom saltvatten badet :)
Skulle bli jätte glad om jag fick det i julklapp (MAMMA & PAPPA!!)) ;)
Haha...

Nu ska jag sova faktiskt, var i stallet 7 i morse och red på Bojjsi, sen åkte jag direkt efter skolan klockan 4 och red på Pillans Bella :) Stört skön häst! :)



Pernilla & Little Belle



//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0