Seg och ointressant blogg....




Jätte ointressant blogg, jag vet....

Kan ju sammanfatta veckan som varit lite kort.
Eller ja, i söndags så provade jag ju Pernillas Bella och red henne även på måndagen i paddocken. Hon var ganska överallt och ingenstans kändes det som... Men stundvis var hon super fin! Så är ganska nöjd med henne endå :')


Fina Little Belle!


Sen på tisdagen red skulle jag ha ridit både Bella, Bojjen och Hjärta, men kände att tiden inte räckte till så var tyvärr tvungen att neka Bellisen.. synd!

Men började med Bojjen, väldigt lätt två varv på rund-banan. Skritt, trav och ett JÄTTE kort galopp inslag. Gick jätte bra, han kröker till och med på nacken utan att jag ber honom om det!<3
Älsklingen saknar nog arbetet♥

Bästa vän



Sen var det Hjärtas tur ... :)
HON GICK JÄTTE FINT!!!! HELT GALET VA 5-ÅRINGEN KAN ÅSTADKOMMA!!!
Dressyrade i paddocken och tränade på att flytta in och ut fram/-bakdelen, vilket hon gjorde som om hon aldrig gjort något annat...
Kommer ALDRIG göra mig av med henne ;) haha


Curazon


Sedan på onsdagen så red jag bara Bojjsi i paddocken med Marre&Sahara :)
HAN VAR HELT KNÄPP!
Han skenade iväg med mig helt utan förvarning och hoppade rakt upp i luften ett flertal gånger... HAHA
Höll väl på att ramla av 50% av tiden vi red :P
Men det är bara positivt att han är glad igen :') Har ju inte varit den bästa perioden i hans liv nu...
Min guld vän♥


Idag fick Bojjsi bara sig en promenad runt slingan med mig gåendes.
Blev ingen hoppträning på Hjärta eftersom vi hade öppet hus i skolan idag........
Skit, va så sugen på träning... aja


MEN PÅ SÖNDAG DRAR JAG, MATILDA & SOFFAN PÅ GLOBEN HORSE SHOW!!
SKA BLI FEEEETT!!!!!


Nån som ska dit? Vilka ser man?


Vi skulle ju egentligen inte åka i år, var ju trots allt i Falsterbo i somras. Men vi kunde inte hålla oss ;D
så i sista sekunden bokade vi biljetter!
Det blir Int. Hoppningsöndag förmiddag och sedan Gala-showeneftermiddagen/kvällen :')
Under tiden vi väntar på galan blir det väl MÄSSAN! hihi
Höjdpunkten tycker jag ;)

Men kan ju lova att ni kommer se blondieryttarenMekaniska tjuren i alla fall !!



Haha, nej nu blir det faktiskt sova för min del, ÄR HELT SLUTKÖRD!!

Ha det bra alla bloggisar! :)
Puss&Kram
//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Åååh de kommer bli såååå kul !! :D

2011-11-26 @ 12:14:31
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0