Happiness is approaching again!<3

Hej alla!

Länge sen nu...
Jag kan börja med att jag har inte bloggat något alls då Bojjen varit skadad. Det har varit Världens jobbigaste tid då vi trodde att han skulle bli utdömd och att det bara va och ge upp allt....

Undra hur många tårar som gått åt den här tiden...

Och det spelade ingen roll hur många man frågade om det heller, En sa att han aldrig skulle bli bra, En annan sa att de skulle kanske ta en väldig tid för det att läka, Den andre sa att han lätt kommer bli bra och att de bara är att köra på...

Vem tror man på i ett sådant fall?...



Men igår var de återbesök hos veterinären, eller jag dom kom till oss (ambulerande bil).. haha SÅÅÅÅ praktiskt :)
Hur som helst.... och då, konstigt tyckte nog veterinären, att skadan var helt ifylld igen. Endast 12 veckor tog det, med bara skritt i Ur och Skur kan jag lova, för att han skulle bli bra!!

Men igår blev han "friskförklarad". Men det är absolut inte över än.. Igångsättningen måste ske med en väldig känsla, så det inte går upp igen.

Och om 8 veckor kommer tillbaka för att kolla så allt är okej, och redan efter den tiden om de är bra så får vi börja små skutta! <3

HELT FANTASTISKT!!!
Trodde det var över på riktigt ett tag där....

Kan även tillägga att Bojjsi var helt knäpp igår ;) haha<3
På Böjprovet ställde han sig på bakbenen och kastade sig framåt med mig och veterinären Gustav släpandes efter. haha

Sen när vi skulle longera i ridhuset blev han såååååååååååå här glad!
Direkt dom stängde igen porten blev han helt knäpp och började skena runt, bralla som en tok!
Det tog typ 5-10 min innan vi fick ner honom till trav ... :P
Världens goaste ponny!<3




Och jag måste tacka alla för erat stöd!
Alla i stallet har varit såååå förstående och stöttat mig och Bojjen. Varje dag har dom peppat<3

Även alla mina kompisar, mamma&pappa!
Gick in på Matildas (dalaryttaren) blogg och fick läsa världens finaste inlägg.
Blev såå rörd!♥
Jag älskar min Matilda!

!Länk!





Hoppas ni vinner tävlingen idag<3
Som jag tyvärr inte kunde följa med på för jag hade utsläppet på hästarna idag.
Men håller tummarna för mina förebilder, Matilda Bäck och Curbiz!♥


Tack alla...






Vi är snart tillbaka, vassare än förr!;)


//


Kommentarer
Postat av: Borger

Wohooo! BloggarN! :)

Vilken välfixad frilla bojjen ser ut att ha förresten haha :)

2011-11-19 @ 13:15:30
URL: http://boggan.blogg.se/
Postat av: Matilda Bäck

Åååh gumman !! Snart är ni back on track igen !! :D

Du är bäst! Älskar dig <3

2011-11-19 @ 15:17:44
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Äntligen!! :)Du sa också att hans öron och manen inte skulle klippas förrens han hade blivit friskförklarad.



Kan du vara så snäll och göra det så slipper jag mobba Bojjen för att han ser ut som ett troll!? ;) Haha :)



Bra jobbat Mickan! <3

2011-11-19 @ 16:18:49
URL: http://sofiamariasjogren.myshowroom.se
Postat av: louise

Åh äntligen! Det kommer bli jättebra!!!<3

2011-11-20 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0