TRÖTT!!!!

Hejhej! :)

idag är man SLITEN!!!
---

Först så slöppte jag ut hästar på morgonen igår, sen hjälpte jag soffan att hjälpa mia att fixa Novia till tävling ;)
så blev kvar i stallet till typ 3.
sen fort som attan hem och duscha för att sedan åka på cruising som började halv 4.
Sen efter de åkte vi hem till soffan och lagade en UTSÖKT middag :)
Bestod av pommes, fläsk filé (tror jag??) och kantarellsås! :D
JUMMY! Sjukt gott!

IMGP2340

IMGP2345


Sen när man hade magen full med god mat, så skulle jag till stallet och fodra alla hästar och efter de bar de iväg hemmåt för en liten fix av mig för att sedan dra ut till "den stora staden" avesta ;)

Va med Marre och några andra sköningar, åkte karusell(gratis typ 4 gånger!!!!!), och kollade på Swingfly som uppträde!
Jätte kul! :)

 

Kom väl hem runt halv 2 kanske. Och i morse bar de ut till stallet vid 8 för att släppa ut hästarna... SNACKA OM ATT JAG ÄR TRÖTT! haha :)


Men de var de helt klart värt! :D Sjukt kul kväll!

----------------------


Sen ska jag rida Bojjsi idag också, igår red jag bommar och bockar oså :) han gick sådär. Har varit as dryg hela veckan och slår upp huvudet och studdsar och så :( trökigt!

Vi som har haft världens bästa framgång nu med alla nollor!!!<3



Men idag blir de lite lättare ridning eftersom de är Lotta Björe Träning imorrn :)) vilket jag verkligen ser fram emot! :D

Så senare idag blir de träning, lånar väl nån ridskolehäst för en gångs skull :) hihi

men nu ska jag se klart på Harry Potter ;)

Vi hörs sen! :)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0