taggar till tävling!

Hej alla!

Länge sen ett i nlägg nu, men eftersom de är helg nu och så så tar jag mig tiden att göra lite inlägg! :)


I torsdags var de hoppträning. och Bojjsi var inte alls med kändes de som. Han liksom bara "trampade luft". galopperade på stället istället för framåt. Ville inte alls lyssna på skänkeln.. :/
Bara han taggar om till imorrn! :D

För då äre DIV.1 I Leksand första omgången!
Blir att starta en LB i förklass med stilbedömning "Mountain Horse" som jag förra året vann, vilket ger lite press ;) haha nejdå. de får gå som de går :)

Men ikväll blir de att duscha häst och packa alla grejer. Och eftersom jag var så slö förra gången jag tävlande måste jag mocka ur transporten också -.- haha

Kungligaste låten ever! och Kungligaste Jedward kommen äntligen ut "och visar sig" för resten av världen ! :D
VÄRD ATT LYSSNA PÅ ;)


----------------------------




Tävlingsskjorta, Maliky

Equiline
Pris:  999:-


Grymt snygg tävlings skjorta från Equiline!!!
Finns i röd vit och Marin :)


----------------------------------------

Men nu har jag annat att göra ;)
Blir väl en liten Update ikväll och så :)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0