Stallet klart för morgonen<3 (Bilder från leksand)

Hej Hej alla! :)

Nu är stallet klart för morgonen. Var inte särskilt jobbigt eftersom jag bara behövde släppa ut 3 hästar ;)
Alla andra skulle stå inne för att dom blev avmaskade igår. Bojjsi med fler.
Och de är samma äventyr att låta min ponny stå inne varje gång...
Nu har vi slängt på en massa täcken på boxdörren så han ska lugna ner sig en aning..
 men aa får se om de ens fungerade :P

Så idag blir de en låååååååång tur ute, eftersom de är de enda han får gå ut idag..<3
men dock bara skritt och trav.
Bojjsi bojjsen<3<3


Sen igår fick jag bilder av Eve från Leksand :D
här är dom:












Ibland har till och med min ponny svårt att stå still på alla 4 ;)






bästaste<3




Helt underbar ponny alltså!
Går inte att beskriva med ord!
-----------------------------------

Den bästa bilden som Eve knäppte tyckte jag var den här:


älskar den!!!<3



//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Mina fina!<3

2011-05-15 @ 07:58:34
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0