Some say it's over, I say it begins! :D

Hallå där!

Nu är jag hemma från både "Klassträffen" och stallet :)

Klassträffen va kul, gamla bilder på klassen och "smartare än en nionde klassare" och föräldrarna är INTE smartare än oss ;)
Sen spelade alla tjejer. Tyckte vi var kungar! :D<3

Lite hemskt kommer de självklart att bli att lämna klassen efter så många år. Vi har ju trots allt hållt ihop mer än 3 år eftersom typ 50 % av klassen är från mellan stadiet också.
En trygghet som man lämnar vilket är lite jobbigt. Men ska bli kul att "börja om" :)




Sen drog jag en snabbis till stallet, och smarta jag hade ju glömt nyckeln till skåpet hemma så jag kom inte åt tränset eller hjälmen...
Så blev en promenad runt våran trav bana istället :)
En glad Bojjen var de<3



Hur berättar man för en häst att man älskar den så mycket som jag älskar min Golden Boy?<3




//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0