skolan snart! haha

Hej alla goa och glada! :)

Snart bär de av till skolan igen! På typ "klass träff" med alla föräldrar och klassföreståndare.
Efter de blir de rida på Bojjsi. Dock bara skritt idag :)<3

Är fortfarande helt överväldigad över Lotta träningen igår!!!!




Sen har jag fått en liten smått "crush" igen för Johannes Magnusson!<3 GAAAH! säger jag bara!
Har alltid haft ett litet tycke för den människan! ;)
och nu har han gjort så jag börjat lyssna på hans låtar igen, och jäklar va jag nöter!!! ;) haha



Tänkte att jag gör lite "reklam" för honom! ;)
 


Men nu ska jag börja fixa mig för att dra iväg! :)
Kanske bloggar ikväll beroende på när jag kommer hem. Men idag är det fullt upp! ;)

//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0