sjukt J*vla underbar träning!!!

Måste bara säga att jag är världens mest lyckligaste människa idag!!!
Lotta träningen gick UNDERBART bra!!!!<3
Jag älskar min Golden Boy så jävla mycket och jag kommer ALDRIG sälja honom kan jag lova!!



Vi hoppade nog uppåt 115-120 idag, (nått på 110 också) och han bara flög över och hoppade som en GUD!
Jag lovar!

Så jäkla sur på mig själv att ingen filmade.. :( 
Precis  som alltid, när de känns underbart bra, så bra att man tror att man drömer, ja då har man ingen film på de som bevis ;)

Aja... ni får ta mina ord istället!

Är världens lyckligaste och jag hoppas av hela mitt hjärta att de här håller i sig ett BRA TAG!<3


Så Jäkla tacksam över Bojjen, över Fia, stallet, att mamma och pappa ställer upp med pengarna så jag kan utöva den extremt dyra sporten jag älskar!'

Helt sjukt!<3

---------------------

Nog om de ;)

Efter Lotta träningen så hade jag 3 teori lektioner, (jag föredrar ridlektioner ist som jag höll i i lördags).
Och även fastän de inte var så mycket att rabbla upp så var de jätte mycket att göra endå. Kom hem typ 9 och då hade jag varit i stallet sedan typ 12.
Men att vara ledig från skolan va nice! :D

Men nu måste jag nog förbereda mig inför kväller ;)


Over n' Out från en jävligt glad mikaela! :D


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0