Kan man begära mer än en Golden Boy???!!<3

ÅH!!!!  MIN PONNY ÄR HELT AMAAAAAZIIIING! <3

Vart ska man börja liksom?????
oj oj..!



Igår så var vi i alla fall i leksand och tävla med div.1 lagen :D
I förklassen "Mountain Horse Pony cup" så, för de första måste stildommaren varit full eller nått liknande för hon dömde som en GET! hon kunde inte alls. :P inte för att snacka skit men seriöst.... hmmm....
Så Stilen SKITER vi i, för den var bra för jätte många ryttare som ENDÅ inte blev placerade. Vilket i vissa fall va grym bullshit!
Så en FET DISS på gårdagens stildommare!!!

Inte för att jag borde klaga eftersom jag och Bojjsi kom på en 2:a plats ;)<3
med 0.5 poäng ifrån vinst i år igen...



Och vi nollade!!!<3
Är så super nöjd med mitt hjärtegull! :')


I laget då- Då kände jag att han va lite halv trött .. Men HAN HOPPA PÅ!!! :D
och SOM HAN HOPPA! <3
Nollade där med som alla andra i våra lag!

Så i omhoppningen gick de mindre bra... vi hade 3 nollor av 8 ekipage.. jag och Bojjsi var ett av ekipagen som inte nollade, fick 8 fel tror jag. Men JAG TAR PÅ MIG DE SJÄLV! de var jag som inte tog ut vägen till ett räcke som han fick hoppa som en studdsboll för att ens ta sig över stackarn!
Sen så gasade jag ALLDELES för mycket mot en oxer så han hade inte en chans att hoppa de..
Gud red som en kråka mot dom två hindrena :P hehe men så är de i bland när nerverna tar över... hehe

Våra lag kom i alla fall 4a & 5a så vi är fortfarande med och fajtas om elitserien :D
Och i Storbyn: DÅ TAR VI DOM! :D<3



-------------------------------------------------------------------------




Och idag på Lotta Björe träningen... Jag kan inte fatta att de är just JAG, just JAAAG som fått äran att äga Bojjen..!
Gud så fin han var! SÅ fruktansvärt länge sen jag var så här nöjd asså!<3
Helt sjukt! :D
Och Lotta gav oss bara credit inget alls som va något överdrivet dåligt som man skulle få i hemläxa. utan allt flöt på så bra att jag är chockad! <3
MIN GRYMMA PONNY!!<3
ångrar grymt mycket att jag inte filmade.. :/
Gör aldrig de när de går som bäst...



Men nu har ni fått höra lite här hur de ligger till just nu ;))
Och nu måste jag verkligen skriva klart svenskan.... skulle varit inne för en vecka sen..
Men jag uppdaterar mer imorgon :D
Och bilder kommer när Evelina har skickat dom till mig ;)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0