Hagel/ snö i maj??

Hej Hej! :)

hann inte blogga igår i alla fall :( och de kommer vara lite trögt nu den här veckan då jag har JÄTTE mycket i skolan och ska hinna med min underbara ponny också! :)<3

Igår var de tydligen inte dressyr utan hoppning så Bojjsi fick en promenad (med kedjan under hakan!!!) och jag lånade Diva av ridskolan och hoppade henne. Hon va fruktansvärt seg
Fick i princip piska fram häst stackarn! Men de två sista hindrena på banan fick vi upp galoppen och de gick super!
Hade de gått så hela passet hade jag varit nöjd ;)


(hade ingen bild på henne)



Har i alla fall lite saker att tipsa om!!!





Kavaj från "J. Van D."

Finns i Marin & Klarblå.
Pris:  5300:-

*Älskar den verkligen så himla snygg!!!
(klicka på överskriften för att komma till sidan)





Piké tröja, Mighty
Equiline
Pris:  999:-
*Jag älskar Piké tröjor och den här var verkligen jätte snygg!






Soft Up

Freejump
Pris:  1950:-

* Dessa stigbyglar tycker jag är rent ut sagt SKIT FULA..
Det spelar ingen roll hur säkra, komfortabla, "coola" dom är, i mina ögon ser de inte alls särskilt klassigt ut och jag tycker dom är barnsliga. Skulle aldrig lägga ut 2000 kronor på dem.
(OBS!! Detta är endast min åsikt!!)


Lite Hiss och Diss blev de där :)
Vad tycker ni? Kommentara gärna, har ju så fruktansvärt dåligt med kommentarer ;)

Men nu blir de i alla fall plugga och sen ut till stallet och sen plugga mer...
Kul dag, de enda är väl ridningen som är skoj resten skulle jag kunna skippa ;)


//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

haha och jag som tycker soft up stigbyglarna är as frääna!;)



sv: funderar på pelham också.. men bara när jag rider ute.. humm<3

2011-05-02 @ 18:57:13
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0