Bojjsi är ren och knoppad! :)

Tjena mittbena allihopa! :)


Nu är hästen skinande ren och knoppad! TACK EVE FÖR KNOPPNINGEN!<3
(är inte världs stjärna på de själv än) ;)

I morrn bär de i alla fall iväg till Leksand!
Ska försöka hålla er uppdaterade genom pappas Xperia mobil ;))






har dock inte en aning om när vi ska åka! :P haha
jag är alltid 7 timmar före typ ;)
fast jag är sån i och för sig, vill alltid ha GOTT om tid på mig och kunna lulla runt lite på tävlingsplatsen innan och så, haha.


ja lovar att jag kommer göra en sån "seger gest" om vi dubbelnollar! ;)




 
Bjuder på en till låt som är värd att lyssna på! ;)

Och konstigt nog är båda med i Eurovision och jag är endå inte ett suuuuper fan av de! haha
Men dom här två kommer jag LÄTT lägga massa röster på!



Men nu blir de TV, vi hörs! :)

//




Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

då måste jag hitta på någon fin seger gest! ;)

2011-05-08 @ 08:39:50
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: I S A - Hobbyfotograf

Härligt med Leksand!

Hur gick de för er? :)

2011-05-09 @ 18:28:34
URL: http://isaplarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0