Bloggen som var "BACK ON TRACK"?

Hejhej :)

Nu är det jag (Sofia) som bloggar åt Mickan!

Hon påstår själv att hon uppdaterar bra, vilket jag inte tycker för tillfället? Eller vad tycker ni bloggläsare?

Senaste inlägg var liksom i söndags...

Jag får väl berätta lite kort då:

Igår så red Mickan ut på en skrittvända med Bojjen, hon kämpade med att ta sig förbi svackan vid stallet och Bojjen försökte bara vända sig om EN gång!

Och det är ju framsteg med tanke på att i Söndags var han helt dum i huvudet rent sagt! Men den historien får hon dra sen!



Idag vet jag ej hur hon ska göra men tror att han vilar...det återstår att se!

Nu ska jag äta lite sen åka mot stallet. Har en teorilektion och sen blir det en vända ut med Challe :)
 I STORMEN!



Ha det bra!


// Sofia Maria Sjögren





Kommentarer
Postat av: vendela&sanna! ♥

söt ponni!

2011-05-26 @ 12:56:39
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0