tur man har soffan!

Hej!!!!!!

Så himla ledsen över att jag inte bloggat, men varje gång jag har gått in på blogg.se så har allt stängts ner och jag tar mig inte in igen...
Så nu satte jag mig vid mamma &  pappas dator och de verkar fungera! :)


Igår vart de en jävla lång dag! <3
Och en jobbig dag... I LB:n så gick de inte alls utgick efter 4:dje hindret då han hade rivit både 1,2,3 & 4:an... :(
Kände att han blev jätte flack mot 4:an så de var därför han rev då.. men innan har jag inte en aning om..


Sen i LA:n så kom vi till 8:onde hindret sen blev vi uteslutna pga för många rivningar.... </3

Vad är fel Bojjen? :'(<3<3


min älskade häst ställde inte upp helhjärtat för mig igår...
han tvekade inte på att hoppa utan låg på och så...
inte lika mkt i alla fall, inte studdsig som han brukar vara men lugn som han egentligen SKA vara...
men han lyfte inte alls på tassarna...




♥Vad är det som inte står rätt till min
Golden Boy??♥
:'(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0