tröök måndag!!

Hej !


Grey Pearl<3


Nyss kommit hemfrån stallet, och nu sitter jag och kollar på Ullared!! ;) haha vilket skämt de är asså! haha

Skrittade Bojjen idag rakbanan fram och tillbaka med Soffan och Ior:)
 

Har väl inget mer att säga förutom att de var sjukt jobbigt att gå upp imorse....! Ville bara sova hela dagen..
usch, så himla skol trött nu, längtar sjukt mycket efter att allt är över..!!!




Och blogg torka har jag också ;)
Vad vill ni läsa om kära läsare???? Hjälp mig!!! :)





men nu blir de att kolla på ett avsnitt av "PonnyAkuten"!! :) *efterlängtat!



//


Kommentarer
Postat av: Marre

Jag har tävling på bloggen, månadens bild. var gärna med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0