Tisdag..




Idag blev det ett pass på Bojjen i ridhuset efter alla lektioner.
Jag la ut en bom på medellinjen och böt galopp över den några gånger. Sen testade jag även en grej vi gjorde på förra hoppträningen,
"Galopp skänkelvikning".
Det finns inget som heter så, så man måste kanske kalla det Galopp sidvärtsrörelser.. Men de är så krångligt! ;)

Hur som helst, han gick som en klocka, flyttar så himla fint, han Dansar fram! :)<3



Sen vart de hem och se på House!
missade en kvart, men så är de om man måste fodra hästarna också, och vad gör man inte för dessa hästar?? ;)



Nu måste jag sova innan jag slocknar här..!
haha.




Btw!!!
Sakerna från England (John Whitaker) kom igår!
SÅÅÅÅÅ nöjd med schabraken, kunde inte bli bättre asså! :D

-------


In My Opinion; The Greatest!




//


Kommentarer
Postat av: Heiduskaja

Har DU stil? Var med i 'Me Style Competition' och ha chansen att vinna reklam för din blogg eller bilddagbok i en hel vecka! Gå på http://heiduskaja.bloggspace.se/ och delta!

/Heiduskaja

Ps! Glöm inte bort att också anmäla dig till Veckans blogg 'Blog of the Week!'

Lycka till!

2011-03-10 @ 19:16:15
URL: http://heiduskaja.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0