Snabba svar!

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?: Åsebo Ridsällskap
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Först och främst alla underbara ridskolelärare som jag haft i Åsebo. Fia, Tess, Lena, Jessica! :) Och utan alla otroliga ridskolehästar skulle jag inte vara där jag är idag! Och sen mina älskade Chessan, Bojjen, Pärlan & Misty <3
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Alla har lärt mig någonting, tror Pärlan får den mesta cred för de :')
4. När började du tävla h
ögre än klubbtävlingar?: 2006 eller 2007 har inte koll. sent i alla fall ;)
5. Vilke
n häst har du mest placeringar med?: De är Misty! blev placerad varenda klass med honom! VARENDA! :') men Pärlan är inte långt bakom! :)


Dressyr:
1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Misty, Pärlan och Bojjen, för min ponny kan allt han :) Gäller bara att plocka fram det igen :)
2. Vilken häst har du din h
ögsta dressyr placering med?: Misty ;)
3. Vad är det svåraste program du ridit?: Har bara tävlat KM i dressyr 1 gång, då hade jag misty och tog sista platsen med 2 andra;) glömde helt bort programet!
4. Vad tävlar du för klasser?: Inga just nu
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: har inte tävlat något i dressyr ;)


Hoppning: 
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Bojjen, ca. 135 cm
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Bojjen, 115 cm kanske har inte koll alls.
3. Vad tävlar du för klasser?: LB och LA .. även varit många starter i LC.. men dom tiderna är förbi för min o Bojjens del ;)  började året med LC men de räcker :)
4. Vad har du tagit för p
laceringar i år?: bara tävlat 1 gång, slutade då på 4 fel men de kommer! :D (kanske till helgen) 
5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?: Jag ÄLSKAR Storbyns meeting!!
men gillar även HHedemora, Säter och Leksand  :)


Häst: 
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: De är nog faktiskt min lilla toker :)
2. Vem är den st
arkaste hästen du ridit?: BOJJSI!!!
3. Vem är den
minsta hästen du ridit?: Haha lilla Shettis Lisa måste de vara ;)
4. Vem är den största hästen du ridit?: Vilectro tror jag :P
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: gjorde bara ett skriftligt prov 
6. Vem är den häs
t du tävlade först i dressyr?: grey Mist
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Grey Pearl (pärlan) <3 
8. Vem är den häst du tog din första placering med?: Pärlis!!<3
9. Vem är den häst du tog di
n senaste placering med?: de är nog Imper, haha :P
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Pärlan, Imper, Misty & Bojjen :)


Antingen eller:

Häst - Ponny
Dressyr - Hoppning 
Utomhus tävling
- Inomhus tävling   (beroende på hästen jag rider)
Satsa för seger - Fis rida

Vitt schabrak - Personlig färg
Ridstövlar - Chaps 
S
pilta - Box 
spån -
Halm (Inget dera! Torv ska de vara! :))
Räcke - Oxer 
Kompisar i hagen - Ensam (Olika beroende på hästarna, busar dom så mkt att dom kan göra varandra illa är de absolut Ensam som gäller enligt mig!)



Ett snabbt litet "Test" som jag tog av Matilda som hon tydligen hade tagit av Ylva, så Ylva är nog källan till de ;)
www.ylvafalkestrom.blogg.se :)


hjärtat<3


//

 


Kommentarer
Postat av: tilda

Vilken superfin blogg du har! Följer dig via bloglovin & skulle bli superglad om du vill följa mig också :)

2011-03-01 @ 20:04:36
URL: http://harmonyhorse.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vinn bloggsvar's inbjudan!

http://ridersjumping.blogg.se/2011/february/vinn-bloggsvars-inbjudan.html



Ursäkta för denna kommentar ifall du ej godkänner reklam.

2011-03-02 @ 00:27:22
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0