Jag igen!

Hejhej :)

Nu bloggar Jag (Soffan) igen..tråkigt va? ;)

I alla fall så blev det här en lång tävlingsdag kan jag säga. Åkte från stallet vid halv nio, efter lite sightseing(stavning?) på skogstigarna så kom vi rätt ;) HAHA. Själva tävlingen får Mickan berätta själv om..:P Fick höra kloka ord från hennes pappa: Hon testade på virket av bommarna, om dom håller ;) Hehe.

Jag tycker i alla fall att Mickan skötte sig super och gav inte upp, hon kämpade på! :D Sen om Bojjas inte skötte sig lika super så var han bäst i alla fall!! :)


Efter tävlingen så var vi klara i stallet vid halv nio. Sen hem och jag stack sedan till Mickan en sväng och är hemma nu och har krypit ner i sängen! Är trööööööött!

Imorgon måste jag nog antagligen ringa och väcka sömntutan Mickan. Annars har jag en känsla utav vad som händer ;) Det ska vara US-Möte i stallet, sedan fixning av lite annat grejs och sist men inte minst: Hoppträning!


NU SKA DET SOVAS!



Bojjens snygga frambensteknik som han inte ville visa idag...



Dom kommer igen!
Ha det bra!

// Sofia Sjögren
www.sofiamariasjogren.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0