dålig stil mikaela!



Guuuuuuuud va dålig update!!!
Jag är sååå seg! :P


(en grymt saknad Tyson♥)

-----------------------------------------------


Film från tävlingen kommer, men endast Lb+5 klassen :)
Jävligt nöjd med Bojjens insats i sista klassen eftersom det bara var 4 st som tog sig igenom banan, 3 placerade... tror ni inte vi kom 4 bara för de???

Vi var de fjärde och sista ekipaget som kom runt banan av 14!
AV 14 STYCKEN!!!!!

Sista hindret låg på 115 cm... vilket jag INTE tycker är okej på en regional tävling. De  här var kanske bara andra eller till och med första tävlingen för vissa, och man lägger hindret 10 cm för högt!?
Nej inte okej enligt mig... 


Vad tycker ni?


väldigt söt bild på min hamster som
jag hade för jätte länge sen..
min lilla Tuffy :)



//


Kommentarer
Postat av: ansa :)

sv. tack så mycket ^^ följa varann via bloglovin? :)

2011-03-08 @ 22:09:57
URL: http://justlikeansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0