ÄLSKA BLOGG.SE!!! -.-

Blogg.se är verkligen kasst ibland!!!!



"Vi har tillfälligt problem med denna tjänst" 
asså hur svårt kan de va!?


aja, har ju inte tagit mig in så har ju inte kunnat blogga tidigare..
Hur som helst. igår så skulle jag ju pröva lite frihetsdressyr med Bojjen, de gick ju som de gick kan jag säga ;)
Direkt när jag släppte han i ridhuset brallade han iväg, bockade och skenade runt som en galning!
Gick inte å få honom lugn heller och till slut när jag ropade på honom kom han ihåg att jag fanns där också.. Då tvär vände han i, sitt skenande, in till mig. En, två meter ifrån mig ramla han omkull..<3
Ena frambenet fastnade under honom så i början fick han lite problem att resa sig upp men de gick bra till slut.

Ni kan ju tänka er va mitt hjärta stannade i några sekunder precis när de hände!!


Men lät han trava runt lite och som tur va så haltade han inte eller nått liknande, han bledv nog bara lite skakis själv<3
Men jag fortsatte med den lilla träningen och han gick efter mig som en hund efter ett litet tag :)


De tog ett tag och vi ska verkligen träna mer på de här!! Lite Quality Time with my Horse liksom:')

............


Idag hade vi studiedag i alla fall! Härligt!
Blev att åka till stallet runt 8 och släppa ut alla hästarna. Efter de har jag inte gjort speciellt mycket alls;)
Funderar på om jag ska åka till stallet nu eller vänta. Han ska nämligen skos runt 5 idag.



En sak till!!!
Hade ju anmält mig till en LB i Fagersta i helgen, vet inte om jag sa de, men den tävlingen vart inställd! :(
Så nu blir det ingen mer tävling innan första DIV.1 tävlingen i Maj är... Lite trökigt faktiskt.. Ville verkligen ut igen på banan.. :/
men men... mer tid för träning! :)



Vi hörs//



Kommentarer
Postat av: Jakubalba

I like this site. Keep it up!

2011-10-27 @ 06:49:17
URL: http://jakubalba.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0