Våran Diva!<3

TjenaTjena! :)

Nyss kommit hem från stallet. Har ridit båda ponnysarna och fixat.

Hopptränade Bojjen och inte EN ENDA bom föll i marken, JÄVLAR VA HAN KAN HOPPA!!!<3
Är så jävla stolt över honom! Bästaste ever, snacka om att jag aldrig säljer en sån här stjärna! ;)

Sahara gick sådär... Jätte tjafsig!
Hon fick gå två varv på rundbanan. Men eftersom vi inte känner varandra så bra så nöjer jag mig med passet endå :)

----------------

Sen har man ju lite tråkiga nyheter på de... :(
De här gör att jag uppskattar min ponny ÄNNU mer om de ens är möjligt??



Nu ska våran älskade Diva lämna oss....
En stjärna ska lämna oss för att lysa upp himlen ännu mer!
<3



Diva ♥
Helt klart den bästa stor hästen i hela Åsebo!
En jävligt speciell häst kan jag lova.
Varför just du Divisen? :'(

Fan va du kommer vara saknad!<3
Du är de redan och du står fortfarande i stallet helt omedveten om vad morgondagen har att vänta....

Vi älskar våran Diva<3




//


Kommentarer
Postat av: Louise

Jo jag skulle ju köpa han sen när du blir 18? ;)



Världens bästa Diva :'(<3

2011-07-01 @ 10:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0