VAAAAAAARMT!

Hallå hallå! :)

Idag är de varmt kan jag säga!!
Har släppt ut hästarna nu på morgonen och jag höll på att dö! Den värmen var bara jobbig :P

Men hästarna är ute och nöja men vattenkaren fyllda HELA VÄGEN UPP!



Ridningen igår på  Sahara blev inge mycke alls. Red Rakbanan fram och tillbaka och jäklar va vi blev attackerade av bromsar och allt va de var!
Men hon skötte sig jätte bra trots attackerna ;)<3



j.  Bojjas fick en REJÄL genomkörare trots värmen. :)
Red i ridhuset med Gougen igen och hoppade lite på en bock och mycket galoppjobb.
UNDERBAR PONNY JAG HAR!!!!<3

---------------

Idag får Sahara gå lite lätt i ridhuset.
JAG KLARAR INTE DEN GASSANDE SOLEN!!
hehe.
Och Bojjen får gå nått varv på rundbanan bara eftersom passet igår gjorde han helt slut ;)<3


Min dag i allmänhet kommer inte vara så mycket mer än hästarna.
Igår var jag och Soffan i Lillsjön och stekte på eftermiddagen så ska väl bättra på brännan lite ;)


Nu ska jag, med en kopp kaffe sätta mig ute på baksidan i hammocken. :)


//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0