Porfyrspelen i Älvdalen!

HejHej alla där!

Jag har inte bloggat något bara för att de har varit fullt upp hela tiden!

Igår kom vi hem från Älvdalen, där vi red PAS finalen!
Ena Åsebo laget VANN!! Och är därmed kvalificerade till eliten nästa år! :D :D <3
HELT SJUKT KUL!<3<3


Och de andra laget gick de helt okej för, förutom för mig kändes de som..
Min och Bojjas insats tåls att diskuteras om jag säger så... Hmm!

Blir så besviken när bommarna ska falla ÄVEN fast vi kommer rätt på hindrena och allt flyter på så bra!
--

De stör mig lite att han hoppas MSV utan problem på Lotta träningen och sen när vi ska hoppa på tävling då drar vi med oss allt... :/
Vi skuller på nerver från oss båda!!


Men han är kung endå och jag tänker ALDRIG sälja honom!<3<3<3

-----

Men i förklassen tar jag på mig ena petet!!! HELT MITT FEL!
styrde inte riktigt mot hindret så han såg inte att han skulle hoppa de räcket förrän några språng innan. Så de tar jag på mig helt! :)<3

OCH GRATTIS MATILDA OCH ALICIA TILL FINA PLACERINGAR I FÖRKLASSEN!!! :')<3
(Alicia vann Lb+ och Matilda kom trea!:).)



FILMER KOMMER IKVÄLL!!
Ska lägga över dom nu, men de tar ett tag ;)
Sen ska jag tjata på Eve att hon ska skicka bilderna från både Storbyn och Älvdalen!:)



//


Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Tack gumman ! Du kämpade as bra ! du vet vad jag sa !:) <33

2011-06-07 @ 21:48:21
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0