PELHAM!

HejHej alla goa (dåligt kommenterade) bloggläsare! ;)

Idag hopp tränade jag Bojjsi på pelham bettet. Och jag "känner mig kluven" haha ;)
Vet inte vad jag tycker. Han går verkligen FÖR bra på de känns de som..

Hatar att jag inte vet hur jag vill ha de!!

Svårt att förklara över en blogg om hur jag tycker och tänker, men jag vill ha de så milt som möjligt och så och pelham är ju inte de mildaste bettet ;)

ÄHH! de är en hel vetenskap de där med bett asså! haha



Ska i alla fall tävla med de vanliga tre-delade bettet :)
Sen får vi se om jag hoppar på pelham bettet, tror Fia endå tyckte de va bättre på honom men att jag inte skulle ändra något inför i helgen, utan bara köra på de "gamla vanliga" :)

Men träningen gick i alla fall helt okej! :)

------------------

Blev klar med tröj trycket på bilden i tisdags i skolan!
Så här blev resultatet ;)



Tyckte de blev lite gulligt ;)  haha


//


Kommentarer
Postat av: Angelica

Söt blogg! :)

älskar hästar ,skulle också vilja hålla på och rida!

2011-06-04 @ 11:38:37
URL: http://angeliicahh.blogg.se/
Postat av: emelieeriksson'

Fin blogg! :)

Följa varandra via bloglovin? :)

2011-06-04 @ 17:36:37
URL: http://emelieeriikkssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0