lös häst... IGEN!!!

Hej alla! :)

I morse när jag skulle åka till stallet och fodra hästarna och släppa ut Bojjen så kommer de fram en person till mig och säger att de springer en lös häst på baksidan.. Jag frågade om den var fuxfärgad och JA de va Axel IGEN!!!!

Häst kräk asså! :P
3dje gången han hoppar över staketet  och man hittar han på travbanan... ;)

Så jag flyttade över honom till sin hage igen och gick till stallet igen.

-----

Anledningen till att jag inte blogga igår va för att jag helt enkelt somnade i soffan när jag kolla på TV ;) hehe

Men red Bojjsi i paddocken och han gick super!!!
Longerade honom innan med vikterna och han var super mjuk och fin sen, så nu har jag mycket höga förhoppingar på longeringen :)


Tyson får vara med på bild idag :')<3


Idag är de hoppträning, som jag sa tidigare en liten "tävling"  mellan storhästarna och ponnysarna ;)
Ska bli riktigt kul! :D

Och direkt efter träningen åker jag till stugan och firar midsommar så då har Soffan hand om min älskling, så får väl be henne blogga åt mig ;) men jag kommer fortfarande ha olika "Tips" från olika märken osv. :)

Nu ska jag kika lite på film, igen ;)
Kollade nyss klart på ett avsnitt av nya 90210, ÄLSKAR DE! :D
 nööööörd jag vet :D


Tips för tillfället: 90210 ;)!!!!



//





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0