Jessica Lowndes i lurarna!

Hej Hej!

De här med bloggning uppe i stugan, ja TJOHEJ!!
min bror satt KONSTANT vid datorn hela helgen och jag fick i princip inte komma nära den...
Så tyvärr blev de ingen bloggning.

Men Soffan har ju haft hand om Bojjsi nu och tror de har gått bra allt :)

Igår red jag med Marre rakbanan med Gouge några vändor och galopperade genom VATTEN :D
Så underbart!

Sen var jag med bästa Marre resten av kvällen
. Hon åkte iväg på husvagns semester idag och kommer hem den 5 Juli, Samma dag som jag åker till Falsterbo. Så vi kommer inte träffas på 2 veckor och sen träffas vi en dag sen drar hon till London och då träffas vi givetvis inte då heller :P
haha bra planerad sommar va? ;)


Hur som helst..
Nu har jag alltså två ponnisar under den här veckan, eventuellt, blir nog lite spontant vem som rider och så mellan mig och Jessica :)



Sahara
2006
c-ponny. på 139.0
okänd härst.

:)

----------------------------------------------

Bojjsi ska gå håååårt idag i alla fall ;)
blir nog nån bock-övning eller nått liknande.

men nu ska jag leta lite övningar på H&M-we love horses Youtube kanal ;) haha. måste tipsa om de. jätte lärorikt ;)


//


Kommentarer
Postat av: Amanda Bengtsson

Hej! Jag heter Amanda och jag undrar hur Sahara mår! Det var nemligen vi som födde upp henne :) sist jag såg henne var hon bara ca 1-2 år gammal och inte inriden. Har letat efter henne jätte länge utan att hitta nått, men nu gjorde jag det och är jätte glad att hon har kommit till ett bra ställe. Hennes mor heter Salsa(Slawka) och är ett polskt halvblod dessvärre vet vi inte vem pappana till henne är pga att hennes mamma troligtvis blev tjuvbetäckt i polen för att sedan säljas vidare till sverige. När vi var och provred mamman till sahara så fick vi nästan en chock, hon var smal som ett staket och inte en enda muskel på kroppen och det syndes inte att hon var dräktig, men vi köpte henne pga att vi tyckte synd om henne. Ja, jag kanske kan skicka lite bilder till dig och jag får din mail adress, har bilder på när Sahara är föl och på hennes mamma!:) M.V.H Amanda B.

2011-11-29 @ 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0