Jag vill ha en till ponny!!!!

Hej alla glada! :')

Sitter nu här vid datorn och har SKIT tråkigt....
Jag kan ju säga att jag verkligen vill ha en till ponny just nu..!!

Men men... får nöja mig med kungen som förgyller min dag :')<3


Igår fick han vila, eftersom hans ägare (hehe) inte kommer ihåg när han vilade sist eftersom hon inte för loggbok längre... *aaarghhhh!!

Men han njöt nog av sen kväll ute i hagen med bara myyyys efter en natt lång i gräs hagen<3


Men idag finns de ingen tid för vila inte!!!;D
Får se hur jag rider, blir nog lite spontant idag. Imorrn är de ju i alla fall hoppträning :) (sista för terminen...)
Och då är de hopptävling! Ponnysar VS. Storhästarna ;)



älskar bilden!
.......

Kan ju berätta att jag har börjat med "sjuk longeringen" igen.. :(
Alltså longering med vikter på benen..
Detta gör jag för att han ska sträcka ut höger sida av halsen då han är ganska dåligt musklad där och blir så stark när man rider.

Equiterapeuaten KOKO var ju hos oss förra hösten nån gång och då kände han på honom och märkte att han var jätte spänd i muskulaturen i halsen och att de här behövdes göras för att han skulle kunna arbeta lättare.
 
Så de är bara att bita i de sura äpplet och sätta igång med de!!
Allt för min guld pojke<3


Mer bloggning ikväll :)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0