har insett...

Hej alla igen!! :D 

(länge sen sist nu!!)


Har nu insett att de blir tråkigare utan att blogga ;)  så nu är bloggen back on track igen, och mer blogg sugen än någonsin!!!!

Har ju dock inte så suuuuper mycket att berätta om, inga tävlingar, inte så många träningar och snart åker jag bort över midsommar osv.
Men Bojjsi och jag har en tävling in planerad och de är Storbyns lokala ponny meeting ;)

ÅRLIG TRADITION! :D


(förra året, vinst i LB)

Blir dock bara att hoppa en LB, känns fruktansvärt onödigt att hoppa 90 cm när man har en ponny som Bojjen som kommer riva bara för att de "inte är hinder" enligt honom -.-
Men 1 meter blir de i alla fall :D
Sen måste man ju heja fram alla andra som ska vara med och knäppa kort oså :)

----------------------

En sak som jag Marre & Soffan har pysslat med några dagar är i alla fall :


.... PLANKING!!!



(soffan och marre utmanar ödet på läktaren!!!)

finns mer bilder på min Facebook ;)
-----------------------------------------------------

Har en sak att tipsa om nu också!!!

www.segcompany.se

KANON SIDA VERKLIGEN!!!!



//

BTW: BLOGG.se dampar järnet och de går inte att ha centrerat på texten -.-'

Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Bara så du vet om du ska åka till storbyn så ska jag åka med dig :)

2011-06-21 @ 21:52:31
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 07:00:11
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0