Guld Hästar!

SÅÅÅÅÅ..... Båda ponnysarna ridna och belåtna! :)

Sahara fick gå ett pass i ridhuset, lite lätt så där i skritt och trav.
En aning tjaffsig och så men de blev bättre mot slutet och jag tror de hade blivit ÄNNU bättre om jag hade fått jobbat henne mer. Men som sagt hon ska bara gå lugnt nu. :)
Men hon var trevlig idag! Lite smått kär i den ponnyn! :)<3 haha

Bojjen fick som jag sa tidigare gå på rund-banan och sträcka ut sig lite.
Blev kanske två-tre varv om man lägger ihop alla mina vändningar ;)
Jobbade med den här Lååååånga och Lååååga formen och han kändes som en VM häst!!!!!<3
UNDERBARA DJUR!!!<3

Han känns så underbar just nu! Även om han har lite problem med högra halsmusklerna och så men de håller vi ju på att träna bort nu så allt går bara uppåt :') (för tillfället)


Imorrn blir de hoppträning! :D
Får se hur mycket Bojjen orkar nu efter ganska intensiva dagar ;)
Men känns som om jag måste hoppträna eftersom de är Storbyn Meetinget i helgen.

Mer update i morrn ;)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0