Få reda på sanningen kanske inte alltid är bra??

TJOHO! ;)

Nu sitter jag med en vacker turban på huvudet! Har nyss duschat efter att ha släppt ut Bojjen. Har börjat med eget utsläpp nu under sommaren :)

Eller förresten, jag bytte hage på honom bara! Han fick göra Bosse sällskap i en gräs hage över natten :')
tror han tyckte om de <3


Men nu står han tillbaka i sin egna hage över dagen.
---

Oh just ja!!
När jag skulle promenera till sommar hagen ser jag en fux, (de ser ut som den står UTANFÖR hagen) vilket Axel faktiskt gjorde...
Han hade tydligen hoppat över, (vilket han gjorde igår också!!!) och bara stått och hängt utanför hagen. Nästan som om han ångrade sig och ville in igen :P
KNÄPP HÄST!

Så jag flyttade tillbaka honom till alla andra kompisar ;)

--Frågan är ju bara HUR länge han stått där--???
-----
------------------------------

DAGENS PSSST!!


Helmet Full Swarovski



Från Samshield.
Pris; 9000 kronor

Finns i Svatt, Brun, Marin.

Snygg hjälm, älskar swarovskin på den,
Riktigt tjusig, men tyvärr alldeles för dyr.
Diss på priset!
Hiss på produkten!

Vad tycker ni??





.


//


Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej! Jag sålde Dusty till en tjej nere i Kalmar, dock fungerade inte det heller så nu är han tillbaka på odensbacken och han ska stanna där och bli yngsta dotterns tävlingsponny :)

2011-06-21 @ 21:49:06
URL: http://kellyshastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0