Aachen rems KRIGET!!!!




HAHAHA Lagom kul då....!

Här sitter man och läser sin "blogg idol"s blogg och helt plötsligt dyker Matildas ponny upp på bild och jag tappar hakan! haha :P
Asså de är ju sjukt va de går mycket skit i blogg världen och va fruktansvärt liten den är trots allt ;)


Om de inte syns så mycket så står de i alla fall:


"Dagens diss!
Måste bara dissa en sak som stört mig i flera år...

 

När folk knäpper nosremmen uppåt!

Min tränare brukar kalla det för skel-remmen haha för att hästarna stittar ner på den och typ skelar haha.

Men seriöst det ser knäppt ut och det är logiskt fel, med tanke på att alla andra knäppen knäpps åt höger neråt.

 

Så ni som knäpper den uppåt, vänd på den för tusan!"



Asså shit va komiskt....!!

Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

hahah jaa jag säger då de;)

2011-06-21 @ 12:21:27
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska man säga?

2011-06-21 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0