TÅG bloggning ;) + DAGENS HISS!

Hallå alla goa glada!! :)

Nu sitter jag och soffan på tåget på väg uppåt i landet. Jag hann säga hejdå till min Bojjis också lite snabbt vilket gjorde min dag :')<3



USA, ARIAT kepan är på! SÅKLART.

Fick den kepsen av USA:s GroomersFalsterbo Horse show.
Lite coolt att de bara är jag, Carro & Matilda som har dom i hela svergie ;)
hihihi. Bästa Rafael & Mariano! <3

----------------------




går till....


MEREDITH HIGH LINE, träns Prestige!

Design: Meredith Michaels Beerbaum. Träns i läder med snygga detaljer i stål och komposit. 3 st nosgrimmor: aachen-, mexikansk- och remont nosgrimma. Matchande tyglar finns att köpa till vävribb eller gummi.

Pris: 3299:-


Vad tycker ni?


//

Kommentarer
Postat av: Matilda Bäck

Super Mario !! :D <3<3<3

2011-07-20 @ 20:40:01
URL: http://dalaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0