SOOOOL! :D

Hallå alla glada! :')

Jag kan ju säga att jag är jävligt gald! :D haha

Ska nämligen på "Bollnäs Hästvecka" nästa vecka, dvs. TÄVLA!





Yes! Trodde jag skulle få vänta till i September. Men hittade den här tävlingen så klart man åker! :D

Ska hoppa:
LATorsdag &
LA Fredagen :)


Nån mer som ska vara med??
--------------



Men först och främst just nu är ju.....:


med en viss Sofia Sjögren! :D

Där bland annat SWINGFLY kommer uppträda på stora scenen :)


Ska bli riktigt kul att åka upp dit imorrn och bo där själv till typ fredagen :)
Vi ska väl antagligen chilla, fiska, bada och allt de där man gör högt uppe i landet ;) haha


ÅH JUST JA!!
Igår va jag ju på Övningskörnings kurs så nu får jag lagligt sitta bakom en riktig ratt! ;D
----------------------------------------------------

Och idag tror jag ♥Bojjsi♥ ska få sig ett hopp-pass innan jag åker!♥


Nu ska jag packa, städa och tvätta, ni vet de där som är så sjukt jävla roligt...

//


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska dit och kolla :)

2011-07-19 @ 17:53:09
URL: http://gotlandsponnysarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0